Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ;

7 σχόλια:

  1. Αυτά είναι τυπικότητες...η δική μας επσ κάνει πιο ουσιαστικά πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μερικές φορές όμως και αυτές οι γαμημένες τυπικότητες είναι που έχουν τη γλύκα. τώρα θα μου πεις σιγά να μην ασχοληθεί ο πρόεδρος με τις ευχές στην ιστοσελίδα( και πολύ καλά κάνει). από τους υπόλοιπους 8+4+2 κανείς να μην το θυμηθεί.
    Οσο για τα ουσιαστικά έχεις δίκιο, παραμιλάει όλος ο κόσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγγιζει την τελειότητα η ΕΠΣ Χίου με αυτά θα ασχοληθεί
    μην γίνεστε γραφικοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι γραφικά απαιτητική και εκνευριστικά επίμονη ... Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρα είσαι και εσύ δικιά μας. Καλή σου χρονιά φιλενάδα.
    Κατίγκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά, αν δεν μοιάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε,έτσι δε λένε; πάντα περιμένω με ανυπομονησία νέα σας. Η μαριγώ είναι καλά; έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτό το όνομα γιατί είχα μια θεια που την έλεγαν έτσι. Δώσε της, σε παρακαλώ κατιγκω, τους χαιρετισμούς και τις ευχές μου

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και για τις ευχές σου φιλενέδα. Καλά είμαι μην ανησυχείς απλά λίγο τα τεκνά και τα ξενύχτια λίγο η έλλειψη αγώνων,χάθηκα. Από σήμερα όμως εδώ.
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου,
    Μαριγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή